20120107

Winter in bold colours...

Kocham kolorowe stylizacje! W pochmurne dni zimowe to one potrafią zmienić mój nastrój. Nie pomagają mi w tym natomiast ludzie ubierający się w samą szarość i czerń, którzy zimą kłębią się na polskich ulicach :( Tymczasem soczyste kolory działają doskonale na zimową chandrę. Poza tym każdy wygląda w nich dobrze, w przeciwieństwie do czerni :) Dlatego cieszę się, że kolory fluo zdominowały ostatnie trendy w modzie. Chociaż przez ostatni sezon letni mogliśmy zobaczyć na ulicach ludzi przypominających barwne ptaki. Mnie zaś bardzo urzekła kolorowa kolekcja Versace dla H&M na sezon jesienno-zimowy, którą mieliście okazję zobaczyć w listopadzie zeszłego roku. Jednak mam dla Was świetną wiadomość! W kolejnym sezonie letnim kolory fluo zostają :) Wielu światowych projektantów stawia w swoich projektach na bardzo soczyste i kolorowe barwy. Polecam Wam obejrzenie pokazu kolekcji na kolejny sezon cenionej i znanej hiszpańskiej projektantki Agathy Ruiz De La Prady.



Teraz pora na moją stylizację. Oczywiście, niech żyją kolory i ludzie, którzy mają odwagę wprowadzać je do swoich szaf. Mój zestaw jest klasyczny w formie, choć na pierwszy plan wysuwają się zdecydowane kolory. Soczyście żółtą koszulę i sweter połączyłem z turkusowymi spodniami w kant. Wszystko to skontrastowałem kawową marynarką. Kapelusz rodem z lat 20-tych, pierzasta broszka i okulary stylizowane na lenonki są głównymi elementami tworzącymi charakter stylizacji. Płaszcz dyplomatka, walizka i lakierowany pasek reprezentują czystą klasykę. Jednak nie ma mowy o nudzie! Klasyka jedynie z nutą ekstrawagancji :)

No dobrze... nadszedł czas na deser w formie zdjęć! :)



 * * * * * * * * * *
ENGLISH VERSION


I love colourful stylizations! They can change my mood straight away in those gloomy winter days. People who dress in grey and black colours do not help me. They are so ubiquitous on the Polish streets. In the meantime, bold colours can do miracles to our winter mood. They fit in everybody, contrary to black colour. That's why I am so thrilled that fluo colours have captured the recent trends in fashion. Personally, I was bewithched by the last November’s Versace for H&M. The great news is that the forthcoming summer season is going to be dominated by the bold colours too! So many world's fashion designers stick to rich and bold colours. I recommend you the summer collection of the esteemed Spanish designer Agatha Ruiz De La Prada (see youtube link above)

Now, have a glimpse at my stylization. Of course, you know me: long live bold colours and people with enough courage to show up with them on the grey Polish streets! Although my outfit is principally classical, but bold colours prevail. I combined the yellow shirt and jumper with turquoise trousers. And I contrasted them with the brown jacket. The accessories consists of the hat stemming from the 20's of the XX century, feather brooch and glasses a la Lennon. They emphasized the flamboyant elements of the stylization. The coat, patent leather belt and case reflect on the classical elements of my outfit. Well, you know me - no dull colours, it is the classic with some fair dose of extravagance!

Now, have a look at some pics below.





 
 
 

 


hat - vintage
sunglasses - gift from London
featcher brooch - gift
shirt - H&M
jumper - River Island
bracelet - River Island
jacket - H&M
trousers - Versace
shoes - Clarks
case -second hand
coat - second hand
belt - H&M


15 komentarzy:

  1. no powiem Ci, że to bardzo odważna stylizacja jak na polską ulice...ale za to cię uwielbiam, świetnie dobrane kolory, genialne dodatki...
    pozdrawiam'

    OdpowiedzUsuń
  2. I o to KURDE chodzi!!! :D Wiedziałam, ze jets na co czekać, te kolory - okulary i kapelusz wielbię! <3 A płaszcz pokochałam od kiedy Cię w nim pierwszy raz zobaczyłam :))) LOVE

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/07/2012

    Well, well, what a great blog!!! I am impressed! I love your style and your English is so good! Please come and visit us in Parsons!.
    greetings from Marc Jacobs (it's not a joke!, it's me myself!)
    *****

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach i och, gdyby nie to, że widziałam tą stylizację wcześniej <3
    Ale i tak jesteś genialny - cały Ty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fascinating combination of cololres and details. I love the blazer, it's fabulous and buttons. The touch of peacock feathers is lavish. And the powerful colored pants. GREAT!


    Un saludo,
    Fran.


    http://hallamadovalentino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1/08/2012

    podoba mi się bardzo wszystko bardzo fajnie dobrane, ale ja osobiście nie przepadam(nawet bardzo) za takimi neseserkami ;) ale to już indywidualna sprawa, ale stylizacja na wysokim poziomie, wszystko tworzy ciekawą i spójną całość :)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG... Love the outfit!!
    Thank u for the comment!!!, Now im following u, follow me back please!!

    XOXOXO B.

    http://boralonebf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. trafiłam w końcu na męskiego bloga o takiej tematyce , podoba mi się , odważnie ,wyraźnie - fajnie ;)

    www.trashy-or-classy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. love the coat! awesome!

    G

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne kolory, zajebisty outfit :) no i szacun za tak odważne zestawienia w tak nietolerancyjnym kraju :)
    Zapraszam również do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Kochani za dobre słowa!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz wyrazisty i niebanalny styl a co najważniejsze nie ma w tym przerysowania.
    www.stylishmaniac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy1/13/2012

    DLA MNIE ADAAAAAAAAAAŚ JEST NAJWAŻNIEJSZY!!!! ;-***
    puk, puk, puk

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubie taka zabawę kolorami,
    ekstra!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. real nice colours and use of accessories.

    J x

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...