20121123

Fashionable Innovations & TVP1



Dear all! Recently I was invited to the Polish Television to “LOL” program, dedicated to young people, where we talked about fashion. It was a wonderful time, and everyone enjoyed it, despite the unfavorable weather! I love to talk and I would love to talk in infinity, if I was only allowed – it was of course impossible due to the time schedule. Although, if I might tell everything, what I wanted, this program would take five hours ^^ Now, I would love to invite you to watch the video HERE. You can see me from the 4.47 minute.



* * * * * * * * * *


Kochani! Ostatnio zostałem zaproszony do Telewizji Polskiej do programu młodzieżowego LOL, w którym rozmawialiśmy o modzie. Było przesympatycznie, wszyscy się świetnie bawiliśmy, pomimo niekorzystnej pogody! Zawsze mam bardzo dużo do powiedzenia i mógłbym mówić w nieskończoność – niestety, ramy czasowe mi na to nie pozwoliły! Obawiam się, że gdybym miał możliwość powiedzenia wszystkiego, co chciałem, program trwałby 5 godzin ^^ Tyle ode mnie, a Was zapraszam do obejrzenia nagrania TUTAJ. Moje wejście na antenę rozpoczyna się od 4.47 minuty. 



6 komentarzy:

  1. Ale super! :)

    Adasiu, w wolnej chwili serdecznie zapraszam do mnie. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii ;)
    www.ventura-fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Do płaszcza też wzdycham,podoba mi się print słojów :) Jest projektu Mariusza Przybylskiego :)

      Usuń
  3. ze to muszą puszczać w środku nocy ;c

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...