20160101

HELLO 2016!


Witaj 2016 rok! Witajcie nowe doświadczenia, nowi, cudowni ludzie, czołem wszystkim pozytywnym chwilom w nowym roku!
Lubię podejmować nowe wyzwania. Jestem bardzo ambitnym facetem, który nie lubi stać w miejscu i który jest żądny nowych przygód. Nuda i spoczywanie na laurach – zabijają mnie. Dlatego z wielkim optymizmem wkraczam w nowy rok, który musi być jeszcze lepszy od poprzedniego. Na pewno będzie bardzo pracowity. Na całe szczęście kocham swoją pracę i życzę tego każdemu z Was, bo tutaj tak naprawdę leży powód wielkiej życiowej satysfakcji.

Pragnę zakończyć 2015 rok w bardzo eleganckim stylu. To najbliższy styl mojemu sercu, który lubię interpretować nieco bardziej indywidualnie. Kocham łączyć różne style i uważam, że to nie moda powinna kierować naszym umysłem, a nasza inwencja.
Wybrałem białą koszulę z domieszką jedwabiu z bufistymi długimi rękawami, którą zdobyłem jakiś czas temu w vintage shopie. Bardzo podoba mi się jej forma, która przypomina mi męskie stroje z XVII- wiecznego Londynu. Natomiast wzory na niej kojarzą mi się ze stylistyką Versace. Bazą do koszuli są skórzane rurki. Czarno-biały zestaw ożywiłem czerwienią, która pojawia się na głowie i na ramionach. Czerwona dwurzędowa marynarka ze złotymi guzikami znajduje się w mojej szafie od 8 lat i ma się całkiem dobrze. To wszystko za sprawą dobrego materiału i dobrego szycia. Uważam, że tego typu marynarki powinny znaleźć się w szafie każdego szanującego się mężczyzny :)

Jeśli chodzi o dadatki to postawiłem na czerwony kapelusz, welurowe mokasyny w stylu Lorda i skórzaną saszetkę z frędzlami. Torba wraz ze spodniami przełamują elegancki styl i dodają charakteru do całej stylizacji. Oczywiście nie mógłym zapomnieć o okularach – tym razem po raz kolejny niezastąpione, masywne oprawki z niemieckiej, popularnej firmy Cazal. To byłoby na tyle.

Kochani! Wszystkiego dobrego w 2016 roku. Zdobywajcie szczyty, miejcie dobre serce i bądźcie sobą, a wtedy będziecie zwycięzcami! A sobie życzę tego, żeby ten rok był równie kolorowy co poprzedni i żeby moje stylizacje „dawały” Wam po oczach, bo tylko wtedy poznacie to, jaki jestem naprawdę. Trzymajcie się! :*



SHIRT - VINTAGE
JACKET - MARKS&SPENCER
EYEWEAR - CAZAL
HAT - HOUSE
PANTS & SHOES - H&M
BAG - MILLI BAG


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...