20111129

Dobra literatura to podstawa!

Dzisiaj skończyłem czytać świetną książkę! "Sukces według Teen Vogue". To polskie tłumaczenie "The Teen Vogue Handbook".






Śmiało mogę potwierdzić,że jest to złota księga,którą powiniem wziąć do dłoni każdy,kto chciałby osiągnąć cokolwiek związanego z modą.Sama Anna Wintour,redaktor naczelna "Vogue'a" pisze o książce: "Niezastąpiony poradnik dla wszystkich, którzy chcieliby pisać o modzie, projektować, stylizować czy fotografować modę. Albo robić cokolwiek innego związanego z modą".
Książka zawiera sporo cennych wskazówek,którymi warto sugerować się. Swoją wiedzą dzielą się m.in. Marc Jacobs, Chanel Iman, Anna Wintour, Jillian Davison, Patrick Demarchelier, Gucci Westman. Przekazują oni podstawowe wskazówki, które mogą pomóc początkującym stylistom, modelkom, projektantom czy redaktorom mody. Dzięki wywiadom ze sławnymi osobowościami w świecie mody możemy lepiej poznać początki ich kariery,które nie zawsze były proste i kolorowe.Uczą a przynajmniej namawiają oni do determinacji i ambicji w dążeniu do celu.
Ja osobiście uważam,że w książce znalazłem sporo odpowiedzi na nurtujące mnie dotąd pytania. Ponadto utwierdziła mnie w przekonaniu,że nie można spoczywać na laurach, trzeba solidnie i ciężko pracować, aby posmakować sukces. Dowiedziałem się także; co najlepiej założyć na rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy stylisty w magazynie,w jaki sposób reklamować swoje portfolio, a także wiele innych złotych myśli!
Książka kosztuje jedyne 49.90zł,można ja nabyć w sieciach Empik'u i zapewniam Was,drodzy Fashioniści,że na pewno Was zafascynuje tak samo jak mnie!!! :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...