20150610

PHOTOSHOOTING FOR FASHION MAGAZINE


Today I would like to present the effects of photoshooting which was styled by me. This appeared recently in the famous Polish magazine "Fashion Magazine". This is the first publication of my session in this magazine! I am glad that my next goal was achieved! Session was very special for me because the main model was the participant of the program "Top Model", which has been more and more successful, not only in Poland. The preparation for the stylings required my strong personal and conceptual commitment. What's more is that the session was an introduction to an article about androgenic models. That is why I chose modern clothes in a simple form, in subdued colors that highlighted the beauty of a very interesting model.
I invite you to look at the photos, as well as relationships with backstage session not only portrayed on film!


Dzisiaj chciałbym pochwalić się efektami sesji zdjęciowej stylizowanej przeze mnie, która ukazała się ostatnio w znanym czasopiśmie o modzie „Fashion Magazine”. To pierwsza publikacja mojej sesji w tym magazynie! Cieszę się, że mój kolejny cel został osiągnięty! Sesja dla mnie szczególna, ponieważ modelem był uczestnik programu „Top Model”, który zaczyna zdobywać coraz większe sukcesy, nie tylko w naszym kraju. Samo przygotowanie stylizacji, wymagało ode mnie przemyślenia i zaangażowania, tym bardziej, że sesja była wprowadzeniem do artykułu o androgenicznych modelach. Dlatego też wybrałem nowoczesne ubrania o prostej formie, w stonowanych kolorach, które podkreśliły bardzo ciekawą urodę modela.

Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, a także relacji z backstage'u sesji uwiecznionej nie tylko na filmie!

BACKSTAGE!



 Pierwsze pozy, pierwsze emocje...

Zdjęcie z backstage'u na Instagram musi być! Pokolenie Instagramu - tak to się nazywa :)


  Fryzjerka Sylwia w akcji! Zawsze z lakierem do włosów w gotowości!

Nasz Mistrz Mateusz w roli operatora kamery! Film powyżej to jego dzieło :)


W czasie przerwy dałem głośny koncert! Gra na perkusji nie jest mi obca :) Tak wygląda człowiek wielu talentów!

Porządek w garderobie to podstawa...

Moja kurtka "kolczatka" cieszyła się dużym powodzeniem na sesji. Były przymiarki, wspólne sesje i dużo pozytywnej energii ^^

Czas na SELFIE!


A o to nasz zgrany team, który współtworzył tę wyjątkową sesję:

Stylist - Fashionable Innovations
Model - Mateusz Maga
Hair - Sylwia Rudnicka
Make-up - Dagmara Wróbel
Illustrations - Mateusz Suda
Retouch - Jakub Grabarczyk
Assistant stylist - Martyna Wasiak
Photo by Dawid Klepadło


… a tak wygląda dumny stylista, kiedy otrzymuje magazyn, w którym znajduje się sesja zdjęciowa stylizowana przez niego! Dumny ja :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...