20130117

PINK ADVICE!


How do you think: Is the polish Winter to long? For me, definitely YES! However, the gloomy mood, around us is perfect opportunity to jump into something colourful, something that gives everyone hope that spring will come sooner :) That's what has  happened this time.
Recently , I found in my
wardrobe cute, pink blouse with  spots. Simply,  I fall in love with this “pink candy” Yes,  don’t be afraid to give the names to your favorite  clothes. When I look at my blouse I just want to eat it! My Sweety! :)  It always improves my mood especially on Wednesdays :D And I do not mean only the pink colour, but mostly short, but significant, sentence in the front of it: - "ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK".


Walking around town I  feel like a dictator trends on gray, mood streets in Poland, haha ​​:D But to make it even more colourful, I decided to put together  turquoise shirt and turquoise pants shirt, tied at the waist, so I got something what looks like asymmetric skirt. The final effect totally surprised me :) Pink hat made ​​of made perfect team with blouse, the same l the winged glasses with white watch. I think I'll start to link white with pink, because in my opinion  experimenting with these two colours can be a success ...and this team can show something new, something what gives you new powerJ Desire, love, happiness...

Finally, we  are next to shoes, I chose a brown trappers that do not allow to styling be too sweet and innocent!
:) However,  eco bag, very useful is the perfect way to make my blog more and more popular :) It encourages and invites every person (who had occasion to meet me)to get know me better and see my other stylisations. Get inspiration for more colourful life!!  My friends laugh that I am a walking advertisement, is it no true :P?
And finally, remember! ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK!” 

* * * * * * * * *
Czy według Was zima w Polsce nie trwa za długo? Według mnie stanowczo! Jednak ponura aura panująca wokół jest idealną okazją, aby wskoczyć w coś kolorowego - coś, co daje wszystkim nadzieję, że wiosna przyjdzie szybciej :) Tak stało się i tym razem.
Ostatnio do mojej szafy trafiła przeurocza, różowa bluza w cętki, która zawsze poprawia mi humor -zwłaszcza w środy :D I nie mam tutaj na myśli jedynie kolorystyki, ale głównie napis widniejący na niej – „ ON WEDNESDAYS WE WEAR PINK”. Jednak, aby było jeszcze bardziej kolorowo, bluzę połączyłem z turkusowymi spodniami i turkusową koszulę przewiązaną w pasie, dzięki czemu uzyskałem coś na wzór asymetrycznej spódnicy. Różowy kapelusz stworzył z bluzą zgrany duet, podobnie, jak uskrzydlone okulary z białym zegarkiem. Chyba zacznę łączyć biel z różem, bo według mnie eksperymentowanie z tymi dwoma kolorami może okazać się sukcesem!

Jeśli chodzi o buty - wybrałem brązowe trapery, które nie pozwalają na to, aby stylizacja była przesłodzona! Natomiast Eko torba, niezwykle praktyczna, jest też idealnym sposobem na to, aby mojego bloga odwiedzało jeszcze więcej osób. Moi znajomi śmieją się, że jestem chodzącą reklamą - jednak coś w tym jest…
A na koniec pamiętajcie! W środy nosimy róż! I bez wymówek :D



hat - New Yorker
sunglasses - DoubleU Eyewear
sweatshirt - Mr. GUGU & Miss GO
pants & shirt - Versace
watch - Jelly Watch
bag - Letter Bag
shoes - gift / no name

12 komentarzy:

  1. Nooo zaskakujesz! pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluza, okulary i cała reszta prezentuje się fajnie. Jednak ten kapelusz, wybacz, ale wygląda nieco bazarowo w tym zestawieniu. Nie ten kształt, nie ten materiał. Ale to moje zdanie, nie musisz się z nim zgadzać. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy1/17/2013

    a ostatnio powiedziałam mojemu tacie, że w kolejnym sezonie będzie mody ostry róż i turkus ;P super stylizacja, pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy1/18/2013

    Jejku! Ostro!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy1/18/2013

    mi się podoba ;)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy1/20/2013

    Jak zwykle świetnie wyglądasz! :)
    Zapraszam do mnie https://www.facebook.com/tgliamx

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your Sweatshirt

    BSS Jeff

    www.jeffreyherrero.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cool and funny look!
    Xo Xo

    OdpowiedzUsuń
  9. Odważnie :) Ciekawa jestem jak jeszcze zestawisz tą bluzę czy pojawi się w Twojej innej stylizacji :) Viva la Colors!

    OdpowiedzUsuń
  10. To zaszalałeś :-) Agresywne zestawienie, aż na myśl przywołuje letnie dni. Jestem ciekawa kolejnych stylizacji z tą bluzą X)

    OdpowiedzUsuń
  11. łał,co za kolory :) Ta bluza jest świetna ,wyglądasz zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...