20150924

"CZEGO SZUKASZ DO PEŁNI SZCZĘŚCIA?" - EFFECTS OF MY WORK


My dear! Recently I mentioned to you that I was working on an important project for me. It was important because it was the first such task in my life that required from me a lot of sacrifice and concentration. I think about the advertising for Allegro company, on the set where I worked as a costume designer. I was responsible, among others, for organizing all the clothes in which you can see the actors, young and old in this commercial. What's more, I had the opportunity to work with one of the best directors in the world, and I met wonderful and interesting people. We will find more about how the preparation for the ad lookes like in the post, in which you will see the backstage of the advertising plan. You'll also see for yourself my busy schedule activities during the implementation of this crazy project.

And now I invite you to watch this first wonderful advertisement, I fell in love! I really like the emotions shown therein. Big plus for the fact that this is not another boring advertising which irritates and tires us. I am glad that I was part of it, and the results of my work can be seen on screen televisions. Yes! I am bursting with pride :)
I wonder what you think of this ad! I am waiting for your comments.




Moi drodzy! Ostatnio wspominałem Wam, że pracuję przy ważnym dla mnie projekcie. Ważnym , ponieważ to pierwsze tego typu zlecenie w moim życiu, które wymagało ode mnie dużego poświęcenia i skupienia. Mowa o reklamach firmy Allegro, na planie których pracowałem w charakterze kostiumografa. Byłem odpowiedzialny m.in. za organizację wszystkich ubrań w których możecie zobaczyć aktorów, młodszych i starszych w reklamie. Co więcej, miałem okazję współpracować z jednym z najlepszych reżyserów na świecie, a także poznałem cudownych i interesujących ludzi. O tym jak wyglądały przygotowania do reklamy opowiem w kolejnym poście, w którym zobaczycie backstage planu reklamowego. Zobaczycie na własne oczy jak wyglądał mój napięty plan działania podczas realizacji tego szalonego projektu. 

A teraz zapraszam Was do obejrzenia tej pierwszej cudownej reklamy, w której się zakochałem! Bardzo podoba mi się jej reżyseria i to jakie emocje są w niej przedstawione. Wielki plus za to, że nie jest to kolejna nudna reklama, która nas irytuje i męczy. Cieszę się, że byłem jej częścią, a efekty mojej pracy mogę zobaczyć na ekranie telewizorów. Tak! Duma mnie rozpiera :)
Ciekaw jestem, co Wy sądzicie o tej reklamie! Czekam na Wasze komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...