20111208

Moda Polska i stylizacja miesiąca

Wczoraj w DD TVN w Modzie Polskiej walczyłem w konkursie stylizacji miesiąca. Chyba pierwszy raz w historii tego programu jury miało problem z wyborem zwycięzcy. Nie dziwię się! Moje rywalki prezentowały się świetnie. Każdy z nas był modowym indywidualizmem, podchodzącym do mody z innym wyczuciem i smakiem. Niestety nie wygrałem, aczkolwiek jestem szczęśliwy,że wygrała Tamara, która jest barwnym ptakiem i uwielbia kolory fluo- podobnie jak ja!:) Dla mnie największym prezentem jest to,że poznałem uczestniczki programu! MagdaGosia jak najbardziej zdobyły moją sympatię! Na początku programu prezentowaliśmy stylizacje,które zdobyły 1 miejsca w minionych tygodniach. Następnie  Tomek Jacyków narzucił nam zadania. Moim było wystylizować się na ślub mojego byłego chłopaka i jego obecnej narzeczonej. Całkiem oryginalny i trochę poszukujący pomysł.... :D Postawiłem na kolor. Wybrałem koszulę i spodnie z linii Versace 4 H&M i marynarkę z Zary. Złote buty to oczywiście mój projekt,kaszkiet z second handu i okulary z Londynu. Uważam, że sprostałem wyzwaniu, przynajmniej starałem się jak tylko mogę! Gratuluję dziewczynom i zapraszam do odwiedzenia ich blogów <3

A teraz foto i audio-relaaaaaaaacja!




.....A po nagraniu, razem z dziewczynami piliśmy kawę i objadaliśmy się! I w miłej atmosferze rozmawialiśmy oczywiście o modzie! <3





....bardzo Was przepraszam za kilkudniowy zastój na blogu! Wkrótce będzie działo się duuuuuuuuuuużo! Zapewniam! 3majcie się!

4 komentarze:

  1. Najbardziej cieszę się z faktu, że poznałeś nowych freaków modowych, takich samych jak Ty! Buziaki dla całej, kolorowej czwórki! <3

    PS. Też mam złote buty! Jak się spotkamy, to się polansujemy razem <3

    OdpowiedzUsuń
  2. liczę na to! i na pewno z naszego spotkania stworzę kolejny post!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za budziaki :))))
    Adam - było super! Oby jak najszybciej do następnego razu!! :*****

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam z niecierpliwością na nasz kolejny event! :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...